Vårt lilla hem!

Här kommer äntligen en liten uppdatering från lägenheten!


Köket i perfekt storlek!


Gardinen är egentligen en vaxduk men funkar lika bra som en gardin!


Jag älskar iittalas ljuslyktor! Dessa står i fönstret i köket tillsammans med denna...


..som vi fick av Peters mamma!


Master bedroom med sängar från IKEA! Sänggaveln köpte vi för 195,-


Marimekko gardiner ska det vara :)


Vår fina byrå som jag typ satte ihop själv! Eller iaf stommen och en låda!


Soffan från Möbeloutlet! Va pris sänkt ytterligare 1000,- när vi kom och skulle hämta den! BINGO på den!


Dom fin kuddarna från H&M!


WC!


..och vår lilla söta balkong!










Kommentarer
Postat av: IA

ååååååhhhh sååå fiiiint ni har det!!! =) Längtar tills jag får komma o se den irl!!! =) Fasen jag måste ta kort o lägga upp på min lägenhet också tror jag... ;-) Får göra det när min nya kamera hittat hem! ;-) PUSSAR O KRAMAR I MASSOR!!

2009-07-10 @ 19:23:52
URL: http://annamariaackre.blogg.se/
Postat av: Jenny

gud vad fint ni har det!

2009-07-15 @ 13:07:17
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0