Min dag idag - boring...


Jag bemöts varje dag av ett stökigt skrivbord där det alltid ligger papper (jag städade igår)



Startar upp min dator och slukar mig i mina mail...


mmm jätteroligt, verkligen...



Kollar postfacket där det aldrig ligger någon post...


Allt detta skall jag göra innan jag slutar... to much...


Jag tittar ut genom fönstret ibland då och då...


Kollar om det finns några skor jag vill ha... tyvärr inte idag...


Tittar om mina utskrifter sköter sig och jajjemensan!!


Beskär skyltarna som skall till Avenyn, Täby, E-tuna och Marieberg!



..och så lägger jag ibland lite saker till arkiveringen...



iof så ska jag designa lite roliga saker idag inför vår e-handel som snart startas upp! Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0