Kockobello

Har helt plötsligt blivit förkyld vilket jag tycker är as jobbigt.. Känner mig helt matt och kockobello i huvudet men jag antar att det bara är att gilla läget!

Igår va jag och P på Liseberg och tittade lite på Carl-Einar och hans varitée! Han är ball men det känns som att det är mycket man har sett förut! Spelade lite på olika hjul också men vann dock inget...

Ikväll är planerna att dra till Kungsbacka och käka räkor med Anna-Maria, hoppas bara att jag orkar... Vill så jäkla gärna!!

Puss vänner!

Kommentarer
Postat av: IA

Kan inte du kolla nu om det ser annorlunda ut? JAg har försökt ändra tillbaka men på min dator såg det ju rätt ut redan innan så det är inte lätt o se om det blivit nån ändring.. ;-) kössa

2009-07-29 @ 16:16:21
URL: http://annamariaackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0