Packning.

Varför är det alltid lika svårt att packa inför en större resa?
Varför tar man alltid med sig för mycket kläder?

Jag hatar att packa när jag skall resa iväg för att:

1. Man är alltid lika nervös över om man skall få betala övervikt eller inte.

2. Man vet aldrig om man har för lite linnen med sig, med tanke på att svetten kommer att droppa ifrån mig

3. Man vet aldrig hur många skor som behövs?

4. Man vet aldrig om  fötterna svullnar för mycket så att man inte kan ha med sig sina stilettos?

5. Man vet aldrig om man har fått med sig tillräckligt med papper som visar att man faktiskt har bokat allting i förväg!

Så här ser iaf min packning ut!



Well well folks!
Jag hörde dock att det regnade hela julen i Thailand.. och att det håller i sig....

kul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0