Anna-Maria fyllde 22 & Inez är alltid söt!

Helgen som var spenderade jag med underbara vänner! Anna-Maria fyllde 22 år i fredags och vi blev in bjudna till hennes nya lägenhet! Hur mysig som helst! Låg i en källare i en stor villa i Kungsbacka. Mys pys!
Kl: 23:30 åkte jag själv in till Göteborg för att hämta Peter och Hallgren efter deras grabb kväll :)
Så det blev tyvärr ingen utgång för mej den kvällen..



Lördag och söndag spenderades hemma hos Peter, tillsammans med hans familj och lilla sötnosen Inez!
Inez är Peters brorsdotter och hon är bara för underbar! När man är med henne vill man ha en egen liten godbit med det samma!! Fast inte klockan 8 på morgonen...

 

Jag har även klippt mej och lagt pussel med mammsen! Hon fick det utav mig i julklapp och jag tycker verkligen att det är riktigt kul att pussla! 

På fredag drar jag och my baby love + Niklas och Kristina till Thailand i 2 veckor!! Ska bli så jäkla underbart!!!

Nä nu ska jag gå och packa!!

Pussen.

Kommentarer
Postat av: sof

ja till hösten kör vi på afrikanskt tycker jag!!

går all by myself. alla andra är ju upptagna på sitt håll ;) har du sett att man kan göra pussel av sina egna bilder på typ fotosidan? hur grymt som helst! puss honey

2009-01-14 @ 11:53:00
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: Elin

Så är det ju.. Fullt upp...



Jag gav Peter ett pussel på honom och mig i alla hjärtans dag present 2007! Blev jättefint!!

2009-01-14 @ 12:03:13
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha!

Nu va jag rolig!

Nä om du menar på bloggen så har jag inte sett det :)

Eller vad menar du? :)

2009-01-14 @ 12:03:53
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: sof igen

nej inte på bloggen utan på fotosidor, som sagt :P kul att det funkade och blev fint, måste också testa! hoppas ni får en sjukt skön resa nu!! så hörs vi om två veckor, hihi.

2009-01-15 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0