Myspys & shopping!

Igår efter jobbet drog jag till Kungsmässan för att träffa min underbara vän Sofie!
Vi har känt varandra sen 1:an i grundskolan och hänger fortfarande ihop!
På Kungs var det inplanerat att hitta en present till Emely som fyller år idag för imorgon är det party hos henne!
Sofie hade redan (smart som hon är) klurat ut vad vi skulle köpa så efter cirka 3 minuter var vi färdiga med det inköpet.
Och ett inköp räcker ju egentligen inte så jag gick och köpte mig en kjol och Soffan ett kort svart halsband. Så nu kan vi glänsa på lördag!!!

Kjolen jag köpte ser ut såhär!



Har letat efter en kjol som ser ut såhär säkert ända sen i oktober så jag blev väldigt glad när jag äntligen hittade den rätta!


Kommentarer
Postat av: sofie

oh, så vi kommer glänsa! :D ses imorn då min älskade vän, ska bli kul!



ps. den lila skon var tuff!

2009-02-06 @ 17:21:17
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jag vet :D

2009-02-08 @ 13:05:33
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0