kräftskiva & åka tåg

Ikväll ska vi ha kräftskiva på jobbet... känns lite segt...är ju bara februari och inte augusti... men va fasen! Gott är det!
Blir hela avdelningen + vår referensgrupp som ska parta loss med klibbiga händer och "Så ska det låta" med älskade Susanne som spelguru! Blir nog trots allt en lyckad kväll. Kommer nog bli en rätt sen hemgång dock. Hoppas att jag är hemma till 11 iaf för imorgon ska jag åka hemifrån 06.25. Skall nämligen på butiksöppning i Gränby/Uppsala! Woho! Tåget tar dock 4.10 h...

Onsdagen kommer att bestå av att göra iordning butiken och ha VIP kväll för speciella personer (dock vet jag inte vilka det är).. Invigningen av centrat kommer att ske på torsdag! Ska bli så kul att sälja skor!!! Dock har jag aldrig gjort det förr men det blir nog bra ska ni se!

Kommentarer
Postat av: sofie

tycker bloggen blev fin, harmonisk och vårig :) låter superkul det du skall göra i uppsala! hoppas allt går som smort. puss på dig

2009-02-24 @ 10:24:56
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: Matilda Örnmark

tycker också om bloggen, den känns lite sådär Elin. Dina färger + att man blir sugen på våren. Du är så duktig, karriären går framåt ser man och att sälja skor kanske kommer öppna ännu ett fönster i din karriär! Harrods nästa! puss

2009-02-24 @ 13:31:06
URL: http://diariomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0