Jag vill bort igen..

Idag har det varit sjukt mycket att göra på jobbet så nu vill jag bara försvinna under jordens yta och gömma mig ett tag...
Jag älskar att ha mycket att göra men då får det gärna vara utspritt på hela dagen och inte komma 30 minuter innan lunch när man slutar 4 och har där innan ett möte på två timmar.
Problemet som gjorde min dag bajs var min nya arbetsuppgift där jag har hand om alla våra shopars butiksmaterial. Cirka 42 stycken. Inför varje kommande kampanjperiod skall butikerna få ett visst antal material som de skall använda sig av inne i butik och skyltfönstren. Denna perioden som börjar denna veckan är helt kaotisk och cirka 10 av 40 butiker har inte fått sitt material helt ut. Detta leder till att butikerna kontaktar mej. Jag kontaktar ECCO Danmark och fattar inte vad dom säger för jag kan inte danska. Skoj va? 

(Detta var kanske inte så intressant för er men jag var tvungen att få det ur mej för jag är frustrerad)



Jag vill tillbaka till Thailand!

Kommentarer
Postat av: Matilda Örnmark

Hej darling!

Tråkigt att det inte blev något nu på fredag, men vi får köra en heldag NÄSTA fredag! Jag vill också iväg och sola, bada, sola och sola SKÖNT!!!!

Kan du inte lägga upp lite trevliga bilder från i fredags?

Ps. jag är stolt över dig att du arbetar så flitigt, jag tror på dig och att allt tillslut kommer att fixa sig.. och ja.. Danska i all sin charm(not)men otroligt svårt att förstå! Kram

2009-02-10 @ 12:36:32
URL: http://diariomatilda.blogg.se/
Postat av: e.

Puss på dej min älskade Matilda!

2009-02-10 @ 14:27:54
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0