Jag har en katt som heter Selma

Min katt Selma är 7 år, tjock som en korvgubbe och väldigt gosig!
Selma är den bästa katt man kan ha. Hon kommer så fort jag ropar och ibland räcker det typ att jag säger "Hej kompis" så fattar hon på en gång att det är dags att komma in!

  

Hon älskar att ligga i mitt knä och även om det inte finns plats så tar hon sig friheten att göra plats!
När jag är bortrest så går hon in i mitt rum och ropar efter mig och hon längtar alltid till kvällen när vi två går och lägger oss i min säng! Ibland kan man dock inte somna för hon snarkar som en riktig karl!

Ni får kalla mig nörd om ni vill!

Kommentarer
Postat av: sofie

selma är en sötis! kul att du kallar henne för korvgubbe :P

2009-02-17 @ 22:14:10
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: Matilda Örnmark

Du är för underbar! tänkte så sent som igår på att det var evigheter sedan jag hörde en katt jama,kela,spinna eller så lite som nudda mitt ben. Gud vad jag saknar ABBE så mycket så att det emellanåt gör ont i mitt bröst. Det hugger till och jag får hålla mig ifrån tårar. Kalla mig nörd om du vill, men Abbe kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Kattmänniskor är vi som har egna åsikter, viljor och är fria. Så från en katt mamma till en annan pussipuss/ Ses på lördag hjärte gull

2009-02-18 @ 09:25:20
URL: http://diariomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0