Hösten är redan på ingång i ECCO-fabriken!

Idag fick jag en genomgång inför kommande höst! Inköpstjejerna Karin & Jessika visade upp alla höstens dam & herr skor! Har redan fått många favoriter! Framförallt bland stövlarna och visa komfort skor! Som tur är kommer många till butik innan jag hinner sluta :)
Det tråkiga med att se hela kollektionen är att jag som sagt ska sluta i augusti och gå tillbaka till skolan... Vi har mycket nya idéer som vi vill jobba med i höst och det hade varit kul att starta upp det. Visserligen kommer jag att få göra nästan allt för arbete men jag kommer inte att få följa upp det och det tycker jag ska bli jätte tråkigt.. Det är alltid kul att se sina alster i butik men nu kommer det inte bli på samma sätt..

Men va fasen!

Man kan ju inte hänga läpp för det! Nu kommer jag ju iaf att få gå klart min utbildning (informationsproduktion-prepress på KY-akademien) och förhoppningsvis utvecklas ytterligare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjänar du bra på de jobbet?

2009-02-18 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0