Ett skottårsbarn "fyller år"

Idag är det min så kallade "födelsedag" eftersom att min dag inte finns i år... Men för att även jag skall få paket och bli uppvaktade har vi firat mig varje år (när det inte är 29 dagar i februari) den 28/2. Jag är ju faktiskt född i februari och inte i mars, så det fick bli den 28:e! Iof. inte helt fel då denna dag är en dag tidigare 3 av 4 år!

I morse blev jag uppvaktad vid frukosten av mor, far , bror, katt och kille. Mysigt! Vi har som tradition att alltid äta räkmackor på våra födelsedags morgnar så det blev det även denna! I paketen som jag fick låg det bl.a en dammsugare, ett strykjärn och påslakan för två. Detta (enligt mig) betyder att jag snart kommer att bli utkickad från mitt älskade hem i Onsala, och att jag själv snart får klara mig på egen hand. Vilket iof är mitt mål till hösten!

Idag kommer jag troligen också få ett kusinbarn! Min äldsta kusin Fredrik skall äntligen få barn! Var beräknat till den 25/2 men jag har hela tiden sagt att den kommer dimpa ner på min "födelsedag". Vi får se vad som väntar! Vattnet gick iaf  i morse!

Kl: 19 kommer släkt och vänner och då blir det mera firande!

Grattis till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0