Det blev en dag i staden

Istället föt att åka ner till Varberg för att jobba tog jag och Marie, marknadskoordinator på DS/ECCO en runda på stan!
Vi kollade hur materialet funkade i butik, hur allt var uppställt och uppskyltat. Vi fixade även i Kungsgatans skyltfönster. Var riktigt roligt! Kan mycket väl tänka mig att bli dekoratör framöver!


We like!!! Enkelt, stilrent och inte för mycket! ECCO butiken på Avenyn.


Skyltfönstret på Kungsgatan som vi fixade med skorna!


Snyggt uppskyltade skor på Kungsgatan

Vem vet! Om 10 år kanske jag är dekoratör och har lagt originalar jobbet på hyllan! Eller så kombinerar jag båda!

Kommentarer
Postat av: sofie

det är nog sjukt kul att vara dekoratör! :)

2009-02-14 @ 16:39:27
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0