Hopplösa reklamare och söta illustrationer

I skolan gör vi nu ett grupparbete med reklamarna, event, webb och såklart IP (min utbildning). Vi har som uppdrag att göra Göteborg filmfestival's partytält till ett attraktivt område som alla vill hänga i under själva festivalen som kommer att äga rum 29/1-8/2 2010. På fredag kommer en jury att utse 5 finalister av 14 grupper! Det är en grym uppgift men mycket svår! Man måste tänka på allt! Vilka kanaler skall man ha utåt? Vilket tema ska man köra på? Vad lockar folk till tältet? Vad kan vi ha som give-aways? Jag som originalare har till uppgift att utforma bl.a. affischer som skall vara i stil med vårt tema som är MÅNGFALD! Är grymt kul men reklamarna är helt hopplösa att jobba med :) Jag är van vid ett högt tempo sen jag jobbade på Nilson Group och nu sliter jag snart av mig håret för varje morgon är det någon som kommer och säger att idén inte håller! Men nu har vi förhoppningsvis enats om ett bra förslag! Vill inte lägga ut något i förväg men ni kan få ett smakprov som jag gjort! Lovar att visa allt när det är färdigt!



Kommentarer
Postat av: sof

Hehe japp :P Tack så mycket!

Gillar "Gissa platsen!"-bilden ovan.

Hoppas ni vinner på fredag, får hålla tummarna!

Puss

2009-08-26 @ 18:19:44
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0