VÅRDA DINA SKOR

Idag vaknade jag 06.30... hatar att vakna tidigt på helgerna men går man upp 05.45 varje dag så är det väll inte så konstigt egentligen.. Well well... Imorse fick jag iaf ett ryck och började rengöra mina skor! Mina svarta boot har varit allt för smutsiga länge nog och efter min omvårdnad blev de som nya! Även mina vinterskor fick sig ett rejält lyft så nu behöver jag inte köpa några nya :) Allt som behövs för en rengöring är foamcleaner för rengöring (precis som när man tvättar bort sminket) , skokräm eller mockakräm (beroende på material för att skydda och vårda) och impregnering för att motverka vatten och smuts!
Efter rengörningen fick skorna torka på balkongen! Som nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0