LEDSEN.

Igår visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen när Peter pekade på grannens dörr och vi såg att han hade flyttat... Med grannen flyttade ju även vår älskade lille låne katt Mr Tibbs... Mitt hjärta gjorde så fasligt ont eftersom både jag och Peter älskar denna katt och han är typ den enda katt som Peter tål eftersom han är allergisk... Fick en snilleblixt igår och kom på att när dom precis hade flyttat in smet Mr Tibbs in till oss och då sms:ade vi grannen. Jag letade upp Peters gamla mobil och hittade sms:et så nu har vi iaf hans nummer :) Jag kanske låter galen men jag vill verkligen ha den här katten... Dock vågar jag inte ringa och inte Peter heller så vi får nog aldrig se honom igen...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, så hemskt att en kär vän bara försvinner iväg så där utan förvarning! :-( Även jag blir ledsen när jag hör det! Att inte få säga hejdå heller...

2011-04-11 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0