HELGEN.

Helgen har varit riktigt skön och blandad! I fredags deckade jag på soffan vid 19.10 och vaknade vi 21.40 :) Skulle bara sova i 45 minuter men Peter försökte väcka mig 5 gånger men en liten ville bara sova och sova! I lördags åkte vi ut till vårt häng vid havet med C & R och grillade och myste! Sen begav jag mig mot Danmarks båten för att åka med Kristina och hennes vänner tur och retur! I söndags va vi på lägenhetsvisning och sen blev det häng i soffan med 2 filmer: Trassel och Gullivers resor!

Kommentarer
Postat av: Den rabiata orakade flat-feministen Fanny

Finns fan få saker som är så sköna som att sova mitt på dagen.

2011-03-28 @ 08:27:12
URL: http://arsinoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0